سخن مدیر عامل

در عصر حاضر و در دنیای پر رقابت اقتصاد امروز، خداوند را شاکر و خرسندیم که در کنار مدیران و کارکنان پر تلاش و فرهیخته شرکت مانا مهر انرژی نسیم با بهره‌گیری از سرمایه عظیم نیروی انسانی و متعهد در جهت ارائه هر چه بهتر خدمات و محصولاتی با کیفیت در عرصه‌های نوین به ویژه احداث نیروگاه‌های تجدید پذیر و سازگار با محیط زیست متولی احداث و بهره برداری اولین نیروگاه‌های ماده 12 كشور بوده و به ارائه خدمات طراحی مهندسی، تامین، اجرا و بهره برداری پرداخته‌ایم.

 

نگرش و دیدگاه این شرکت با برداشتن گام‌هایی کوچک، ایمن و خردمندانه در جهت تکامل روزانه است. اعتقاد دارد که مسائل و دغدغه‌های انرژی برای نسل‌های آینده، دغدغه ما نیز می‌باشد. در این راستا تدبیر بر آن بوده است که تیمی از متخصصین حرفه ای، باتجربه و سخت کوش را دور هم جمع شده، تکنولوژی­‌ها و رهیافت‌های مهندسی را به خدمت گرفته و از آخرین و به روزترین اطلاعات، دستورالعمل‌ها و استانداردهای ملی و بین المللی استفاده شود. برای موارد خاص و ویژه با شرکت‌های به روز خارجی مشارکت نموده و از عضویت و مشارکت فعال در موسسات و انجمن‌های معتبر ملی و بین‌المللی بهره مند گردیم.

در این مجموعه سعی گردیده قدم به قدم در کنار مشتریان عزیزمان بوده و از پشتیبانی و حمایت قابل اعتماد آن‌ها که برای ما با ارزش ترین دستاورد است بهره جوئیم.

مفتخرم که در حال حاضر مجموعه کارکنان این شرکت در سطوح مختلف، از تیمی منسجم شکل گرفته که روحیه تلاشگر و جسورانه در کنار دانش فنی را با خود به همراه دارند. همچنین وزارت نیرو و سازمان انرژی‌های تجدید پذیر ایران (ساتبا) که متولی و مشتری اصلی تولید انرژی‌های پاک در کشور است با حمایت‌های بی‌دریغ خود، ما را در این عرصه مهم بسیار یاری نموده اند.

در حال حاضر مانا مهر انرژی نسیم برندی ارزشمند در حوزه فعالیت خورشیدی بوده و مترادف با کیفیت، سرعت و تنوع در ارائه محصولات مرتبط و خدمات فنی می‌باشد.

به امید اینکه با کار و تلاش در کنار یکایک سرمایه‌های انسانی، افزایش سهم بازار در حوزه انرژی خورشیدی و بادی را بدست آورده تا بتوانیم شانه به شانه هم با تجهیز به سلاح علم و آگاهی، گامی هر چند کوچک اما استوار در جهت شکوفایی اقتصاد و اشتغال این مرز و بوم برداریم. اهداف متعالی شرکت با همفکری، همسویی، تبادل آرا و تجربیات سازنده محقق می‌گردد.

دکتر بهزاد آسایی

مدیر عامل شرکت مانا مهر انرژی نسیم