کمک بیش از 11 میلیارد ریالی شرکت به موسسه خیریه مجد اردکانی

شرکت مانا مهر انرژی نسیم در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، مبلغ 11 میلیارد و 750 میلیون ریال به موسسه خیریه مجد اردکانی کمک کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مانا مهر انرژی نسیم، این موسسه که در زمینه حمایت و مراقبت از سالمندان فعال است، دارای مجوز رسمی از سازمان بهزیستی استان یزد است و از سال 1393 تا کنون فعال بوده و خدمات شایان توجهی را به مردم شریف اردکان ارائه نموده است.

در همین راستا، پس از این که موسسه مذکور با همراهی و مساعدت جمعی از خیرین درخواست خریداری بخشی از نیروگاه خورشیدی در حال احداث عطرآباد یک را نمود، شرکت مانا مهر انرژی نسیم در راستای کمک به مردم نیازمند منطقه و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، اقدام به واریز نقدی مبلغ فوق به حساب موسسه مذکور نمود.

همچنین مبلغ 10 میلیارد ریال نیز در قالب کمک‌های خیریه از سوی دکتر بهزاد آسائی، مدیر عامل شرکت مانا مهر انرژی نسیم، به موسسه مذکور اعطا شد.

لازم به ذکر است با توجه به مبالغ پرداخت شده توسط خیریه مذکور و کمک‌های انجام شده توسط شرکت مانا مهر انرژی نسیم، 4 درصد معادل 200 کیلووات از نیروگاه 5 مگاواتی اردکان متعلق به خیریه مذکور خواهد شد که از محل درآمدهای پایدار آن در مدت 20 سال، منابع لازم برای نگهداری از سالمندان تحت پوشش، فراهم خواهد شد.

 

یک نظر بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.