نمایشگاه تخصصی تامین مالی یزد

اولین نمایشگاه تخصصی تامین مالی و سرمایه گذاری یزد 17 الی 20 مهر 1403

 

اولین نمایشگاه تامین مالی و سرمایه با حضور فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران از 17 الی 20 مهر ماه 1403 در شهرک نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد از ساعت 17 الی 22  برگزار شد، این نمایشگاه با هدف جهت‌دهی، یکپارچه کردن و امکان بازاریابی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، ارائه تصویری شفاف از وضعیت اقتصاد استان در جذب سرمایه بر پا شد. در این نمایشگاه تلاش شد با اصالت‌بخشی به ماهیت علمی و حرفه‌ای، جذب سرمایه داخلی و خارجی، بستر گفتمان‌سازی و عملیات تخصصی ارائه گردد و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و بازاریابی ملی و بین‌المللی فراهم شود. این رویداد که با حضور گسترده از جانب نمایندگان صنایع مختلف برگزار شد، فرصت مناسبی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری و پروژه‌های نوآورانه بود.

به گزارش روایط عمومی شرکت مانا مهر انرژی نسیم در نمایشگاه امسال، بیش از ۷۰ شرکت از استان‌های یزد،کرمان، شیراز، تهران و… حضورداشتند . مجموعه‌ای از شرکت‌های نوپا به‌عنوان بخشی اساسی از رویداد، فرصتی داشتند تا ایده‌ها و پروژه‌های خود را در حوزه‌های مختلف از جمله فناوری، صنعت، و خدمات مالی معرفی کنند. همچنین، شرکت‌های بزرگ و سرمایه‌گذاران معتبر از فرصت استفاده کردند تا با نوآوری‌های صنعتی در این حوزه آشنا شوند.

با توجه به اهمیت نمایشگاه تامین مالی و سرمایه به عنوان یک زمینه برای گسترش همکاری‌های تجاری و سرمایه‌گذاری، امیدواریم که این نوع رویدادها بتوانند نقش موثری در تقویت اقتصاد کشور و ایجاد فرصت‌های جدید برای کسب‌وکارها داشته باشد.

یک نظر بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.