برنده شدن در مناقصه برای احداث نیروگاه بادی

برنده شدن کنسرسیوم شرکت‌های مانا مهر انرژی نسیم، سایان اوج پارس، آوند پلاست کرمان، پویندگان راه سعادت و ناموران در مناقصه برای احداث نیروگاه بادی در منطقه خواف و میل نادر

این نیروگاه‌ها با ظرفیت 50 مگاوات در منطقه خواف(خراسان رضوی) و 10 مگاوات در منطقه میل نادر(سیستان و بلوچستان) ساخته خواهند شد.

طبق گزارش روابط عمومی شرکت مانا مهر انرژی نسیم و سایان اوج پارس،  در اولین مناقصه بادی ماده 12 که 1970 مگاوات از 3000 مگاوات مصوبه شورای اقتصاد که در تاریخ 1403/04/3 برگزار گردید، 10 شرکت در مناقصه شرکت نموده بودند که 1570 مگاوات از ساختگاه‌ها برنده داشت و سایر ساختگاه‌ها به دلیل پر شدن ظرفیت بعضی از شرکت‌ها برنده ای نداشت. از میان 34 ساختگاه، 26 ساختگاه برنده داشت و شرکت مانا مهر انرژی نسیم به عنوان رهبر کنسرسیوم در دو ساختگاه شرکت نموده بود که در هر دو ساختگاه برنده شد. این پروژه‌ها قرار است تا در طول 2 سال به بهره برداری برسند و در آینده، به تامین برق برای مناطق صنعتی و مسکونی کمک خواهند کرد. همچنین این پروژه‌ها به دلیل استفاده از منابع تجدید پذیر، به کاهش آلودگی هوا و همچنین کاهش وابستگی به سوخت‌های فسیلی کمک خواهد کرد.

یک نظر بگذارید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.